Ninja 400 Riders Forum banner
41 - 60 of 124 Posts
Czy ktoś wie, jak długo muszę jeździć na rowerze, zanim spodziewam się, że CEL zniknie po naprawieniu usterki? Wyjąłem rezystor ze względu na mój akumulator i umieściłem tam minimalną ilość przełącznika (patrz zdjęcia poniżej). Uruchomiłem rower - działał dobrze, bez CEL. Odłączyłem wtyczkę i uruchomiłem rower, natychmiast CEL. Nadal świeciło po ponownym podłączeniu, ale jestem prawie pewien, że zajmie to kilka cykli "bez warunku błędu", aby się wyczyściło.
 

Attachments

Discussion starter · #43 ·
Czy ktoś wie, jak długo muszę jeździć na motocyklu, zanim spodziewam się, że CEL zniknie po naprawieniu usterki? Wyjąłem rezystor ze względu na mój akumulator i umieściłem minimalną ilość przełącznika (patrz zdjęcia poniżej). Uruchomiłem motocykl - działał dobrze, bez CEL. Odłączyłem wtyczkę i uruchomiłem motocykl, natychmiast CEL. Nadal świeciło się po ponownym podłączeniu, ale jestem prawie pewien, że usunięcie zajmie kilka cykli "bez warunku błędu".
O ile mi wiadomo, chyba że zlecisz dealerowi Kawasaki podłączenie do systemu diagnostycznego Kawasaki (KDS) z tyłu motocykla lub wgrasz nowy soft do swojego ECU za pomocą oprogramowania, które ma taką możliwość, to musisz wykonać sekwencję jazdy, która jest gdzieś tutaj wspomniana w innym wątku. 'czyszczenie kodów błędów' być może. Niestety, nie mam teraz czasu na szukanie.
 
O ile mi wiadomo, chyba że zlecisz dealerowi Kawasaki podłączenie do systemu diagnostycznego Kawasaki (KDS) z tyłu motocykla lub wgrasz nowy soft do swojego ECU za pomocą oprogramowania, które ma taką możliwość, musisz wykonać sekwencję jazdy, która jest gdzieś tutaj wspomniana w innym wątku. 'Kasowanie kodów błędów' być może. Nie mam teraz czasu szukać, przepraszam.
Czy to ten?

 
Discussion starter · #48 ·
Czy ktoś wie, jak długo muszę jeździć na rowerze, zanim spodziewam się, że CEL zniknie po naprawieniu usterki? Wyciągnąłem rezystor ze względu na moją baterię i umieściłem tam minimalną ilość przełącznika (patrz zdjęcia poniżej). Uruchomiłem rower - działał dobrze, bez CEL. Odłączyłem wtyczkę i uruchomiłem rower, natychmiast CEL. Nadal się świeciło po ponownym podłączeniu, ale jestem pewien, że usunięcie zajmie kilka cykli "bez warunku błędu".
Wygląda ładnie i schludnie. Udało mi się wyczyścić kod błędu pojemnika Evap za pomocą oprogramowania Woolich, ale nie zaworu PAIR, mimo że było tam pole wyboru. Trochę dziwne.
Może rozważę zdobycie odpowiednich elementów z zaworu PAIR i zrobienie tego samego, co zrobiłeś tutaj.
 
Discussion starter · #54 ·
Nie sądzę, żeby mój rower to miał, ale mogłem to przeoczyć. Wypiłem wtedy kilka szotów bourbonu, więc kto wie.
Rzuć okiem do lewej owiewki między rundami. Jest z przodu, tuż pod zbiornikiem paliwa, całkiem spora skrzynka, nie można jej przegapić, chyba że twój wzrok zaczyna się rozmazywać Lol.
 
Jestem w Nowym Jorku, na wschodnim wybrzeżu i mam pojemnik EVAP. Właśnie sprawdziłem i jak powiedział Kiwi, nie można go przegapić.
Lewa strona motocykla, poniżej zbiornika paliwa, widać go z owiewką. Przyjrzę się pozbyciu się go poza sezonem, który już nadszedł. :crying:
 
Odkąd usunąłem EVAP i zatkałem wąż do zbiornika, w zbiorniku wytworzyła się spora próżnia, co jest bardzo zauważalne, gdy otwieram korek wlewu paliwa, aby dodać benzyny. Muszę włożyć paznokcie pod krawędź korka, aby go otworzyć. Kupiłem więc jednokierunkowe zawory odpowietrzające do korków wlewu paliwa do motocykli terenowych i zastąpiłem nimi wtyczkę w wężu. Kiedy otworzyłem wąż, wyrównanie ciśnienia w zbiorniku zajęło trochę czasu. Zobacz zdjęcia poniżej. Sprawdziłem, czy funkcja jednokierunkowa rzeczywiście działa za pomocą strzykawki i w tych tanich zaworach tak się nie stało, woda wytrysnęła prosto z otworów wentylacyjnych. Moim zdaniem system jest zbudowany tak, aby przez odpowietrznik wydostawało się niewiele lub wcale benzyny, nie chcieliby paliwa w kanistrze EVAP, jak myślę. Więc poszedłem dalej i zainstalowałem i zobaczę, jak to pójdzie. Przynajmniej nie muszę się martwić o głód paliwowy.
 

Attachments

Discussion starter · #59 ·
Odkąd usunąłem EVAP i zatkałem wąż do zbiornika, wytworzyłem w zbiorniku sporą próżnię, co jest bardzo zauważalne, gdy otwieram korek wlewu paliwa, aby dodać benzyny. Muszę włożyć paznokcie pod krawędź korka, żeby go otworzyć. Kupiłem więc jednokierunkowe zawory odpowietrzające do korków wlewu paliwa do motocykli crossowych i zastąpiłem nimi wtyczkę w wężu. Kiedy otworzyłem wąż, wyrównanie ciśnienia w zbiorniku zajęło trochę czasu. Zobacz zdjęcia poniżej. Sprawdziłem, czy funkcja jednokierunkowa rzeczywiście działa za pomocą strzykawki i w tych tanich zaworach nie działała, woda tryskała prosto z otworów wentylacyjnych. Mam wrażenie, że system jest zbudowany tak, aby przez odpowietrznik wydostawało się niewiele lub wcale benzyny, nie chcieliby paliwa w kanistrze EVAP, jak myślę. Więc poszedłem dalej i zainstalowałem i zobaczę, jak to pójdzie. Przynajmniej nie muszę się martwić o brak paliwa.
Nie ma potrzeby zatykania węża do zbiornika. To prawdopodobnie dlatego masz tam zwiększone ciśnienie próżni. Zostawiłem swój otwarty i nie miałem żadnych problemów.
 
41 - 60 of 124 Posts