1. Zdejmij lewą osłonę, aby uzyskać dostęp.
2. Wyciągnij przewód zasilania oparami na końcu zbiornika paliwa.
3. Odłącz złącze zasilania zaworu odpowietrzającego:
4. Zdejmij przewód odpowietrzający przy trójdrożnym łączniku, gdzie rozdziela się na dwa przewody przed podłączeniem do korpusów przepustnicy:
5. Zablokuj odsłonięty przewód śrubą lub czymś podobnym.
6. Wykręć dwie śruby mocujące wspornik kanistra do ramy.
7. Usuń cały system.
2. Wyciągnij przewód zasilania oparami na końcu zbiornika paliwa.
3. Odłącz złącze zasilania zaworu odpowietrzającego:

4. Zdejmij przewód odpowietrzający przy trójdrożnym łączniku, gdzie rozdziela się na dwa przewody przed podłączeniem do korpusów przepustnicy:

5. Zablokuj odsłonięty przewód śrubą lub czymś podobnym.

6. Wykręć dwie śruby mocujące wspornik kanistra do ramy.

7. Usuń cały system.
