Ninja 400 Riders Forum banner
101 - 120 of 124 Posts
Cześć, to jest 2018. Może to zmienili? To byłoby wkurzające.

Tylko kilka przemyśleń.. Czy był już kod błędu/ czy włączyłeś zapłon przed zamontowaniem rezystora? Jakby już istniał błąd zaworu odpowietrzającego, lub rezystor nie był na miejscu, to wywołałoby błąd i trzeba by go było usunąć zwykłymi metodami (przejechanie specjalnej sekwencji lub podłączenie skanera kodów). Rezystor zapobiega nowym wystąpieniom błędu zaworu odpowietrzającego. Tylko dla sprawdzenia, kolory dla rezystora 680 omów to niebieski, szary, brązowy. Następnie złoty pasek to tolerancja 5%.

Byłoby szkoda, gdyby zmienił się sposób, w jaki ecu sprawdza zawór!
Tak, mogłem włączyć kluczyk przed zamontowaniem rezystora, ale mogłem też tego nie zrobić? Próbowałem rezystora 680 omów i zamówiłem zestaw do usuwania EVAP/Canister (PVE-023) od firmy SmartMoto z Grecji. Żadne z nich nie zadziałało, aby wyeliminować kod błędu. Teraz mam flashowany ECU, mam nadzieję, że to zadziała .. .. .. 🙄 Oto rezystory, które mam.
 
Teraz, gdy ten post został reaktywowany. Czy ktoś ma zdjęcie, jak wygląda seryjny Ninja 400 bez pojemnika na opary paliwa? Tzn. co robi z przewodem odpowietrzającym?

Chcę usunąć pojemnik, przede wszystkim po to, aby zyskać trochę miejsca po lewej stronie, ale jestem przewrażliwiony na punkcie zatykania rzeczy / pozostawiania otwartych rzeczy związanych z benzyną. Myślę, że Ninja 400 bez tego śmiecia związanego z emisją musi mieć coś w jego miejscu (przy odpowietrzniku zbiornika), więc mógłbym zrobić coś podobnego.
 
Teraz, gdy ten post został reaktywowany. Czy ktoś ma zdjęcie, jak wygląda standardowa Ninja 400 bez pojemnika parowania? To znaczy, co robi z przewodem odpowietrzającym?

Chcę usunąć pojemnik, przede wszystkim po to, aby zyskać trochę miejsca po lewej stronie, ale jestem przewrażliwiony na punkcie zatykania rzeczy / pozostawiania otwartych rzeczy związanych z benzyną. Myślę, że Ninja 400 bez śmieci emisyjnych musi mieć coś w jego miejscu (przy odpowietrzeniu zbiornika), więc mógłbym zrobić coś podobnego.
Na zdjęciu z dalszej odległości widać dwa węże przelewowe i odpowietrzające zbiornik paliwa. Po prostu biegną do osłony pod silnikiem, bez problemu. Regulator napięcia jest również przeniesiony w bezpieczniejsze miejsce. Na zbliżeniu widać czarne złącze zaworu upustowego z wpiętym w nie białym urządzeniem obejściowym, a tuż nad nim wąż, który był przymocowany do pojemnika parowania, zamknięty zaciskiem i śrubą. Mam nadzieję, że to pomoże .. .. ..
17999
18000
 
Na zdjęciu z dalszej odległości widać dwa węże przelewowe zbiornika paliwa i odpowietrznika oparów. Po prostu biegną do osłony pod silnikiem, nie ma problemu. Regulator napięcia został również przeniesiony w bezpieczniejsze miejsce. Na zbliżeniu widać czarne złącze zaworu odpowietrzającego z wpiętym w nie białym urządzeniem obejściowym, a tuż nad nim wąż, który był przymocowany do kanistra par paliwa, zamknięty zaciskiem i śrubą. Mam nadzieję, że to pomoże .. .. ..
Ach, dzięki! Przepraszam, jakoś to przegapiłem, przeglądając strony.
To jest do motocykla torowego, więc wszelkie odpowietrzniki muszą trafiać do butelki. Dodatkowe odpowietrzniki sprawiają, że jest to bardziej uciążliwe, ale myślę, że mogę coś zmajstrować.
 
Discussion starter · #106 ·
Przepraszam, jeszcze jeden. Usunąłem pojemnik na opary paliwa i zostawiłem zawór odpowietrzający, aby uniknąć CEL, dopóki wtyczka eliminatora nie zostanie dostarczona. Następnie zablokowałem rurę idącą od pojemnika do zaworu i poprowadziłem tę z baku do zbiornika wychwytującego, gdzie również działa mój przelew paliwa.
Czy ktoś widzi z tym jakieś problemy? Co robi sam zawór?

Myślę, że martwię się tym, że zawór ma jakiś rodzaj próżni i pęknie/pęknie, jeśli zablokowałem jego wlot.
O ile wiem, jedyne co robi zawór, to otwiera się w określonych momentach (nie jestem pewien kiedy), aby umożliwić przedostanie się zawartości pojemnika do przewodu wlotowego, aby można ją było spalić w komorze spalania. Nie uszkodzisz go.
 
O ile wiem, zawór po prostu otwiera się w określonych momentach (nie jestem pewien kiedy), aby umożliwić przedostanie się zawartości pojemnika do przewodu wlotowego, aby można ją było spalić w komorze spalania. Nie uszkodzisz go.
Dzięki! Miałem zamiar zostawić to coś, dopóki nie będę miał wtyczki eliminatora, ale potrzebowałem gdzieś zamontować zbiornik przelewowy do wyścigów i to było idealne miejsce. Więc pomyślałem, dlaczego nie.
 
Instaluję płytkę blokującą Norton Motorsports i zestaw do usuwania AIS. W zestawie znajdują się 2 małe zaślepki próżniowe. Pierwsza z nich trafia na trójnik, prawda? Czy druga zaślepka zatyka zbiornik paliwa w miejscu, gdzie podłączony był wąż z pochłaniacza oparów? A może zamiast tego poprowadzić wąż w dół? A może druga zaślepka trafia gdzie indziej?
Jak na tych poprzednich zdjęciach?:
 

Attachments

Cześć kolego
Jak zaznaczyłeś, użyłem zaślepki do uszczelnienia trójnika, ale nie zaślepiłem przewodu ze zbiornika. Zamiast tego mam oba przewody ze zbiornika prowadzące do pojemnika przelewowego, ponieważ mój motocykl to motocykl wyścigowy. To naprawdę dobrze dla mnie działa. Mam nadzieję, że to pomoże.
 
Hej kolego
Jak zaznaczyłeś, użyłem zaślepki do uszczelnienia trójnika, jednak nie zaślepiłem przewodu ze zbiornika. Zamiast tego mam oba przewody ze zbiornika poprowadzone do pojemnika przelewowego, ponieważ mój motocykl to motocykl wyścigowy. To naprawdę dobrze u mnie działa. Mam nadzieję, że to pomoże
Dzięki! Mój motocykl też jest tylko na tor. Czy zaślepianie odpowietrznika, który zaznaczyłem, jest bardziej odpowiednie dla motocykla ulicznego? Ten odpowietrznik ma doprowadzać opary paliwa do pochłaniacza węgla aktywnego, prawda? Czy ktoś robi linię w dół do nikąd zamiast butelki jak na innym zdjęciu?
 
Dzięki! Mój motocykl też jest tylko do jazdy po torze. Czy zaślepienie odpowietrznika, który zaznaczyłem, jest bardziej odpowiednie dla motocykla ulicznego? Ten odpowietrznik ma doprowadzać opary paliwa do pochłaniacza węgla aktywnego, prawda? Czy ktoś robi linię w dół do nikąd zamiast butelki jak na drugim zdjęciu?
Mój motocykl nie miał pochłaniacza i oba węże z lewej strony zbiornika wychodzą na dół przy stopce bocznej. Po prawej stronie dołu airboxa znajduje się większa wtyczka.
 
Mój rower nie miał kanistra, a oba węże z lewej strony zbiornika wychodzą na dole przy stopce bocznej. Jest większa wtyczka, która wchodzi w prawą dolną stronę puszki filtra powietrza.
Tak, zaślepiłem airbox razem z płytą blokującą. Zestaw zawierał również 2 małe wtyczki. Jedna oczywiście do T, druga nie tak jasna?
 
Tak, podłączyłem airbox razem z płytą blokującą. Zestaw zawierał również 2 małe zaślepki. Jedna oczywiście do T, druga nie tak jasna?
Szczerze mówiąc, w tej chwili nie pamiętam, może warto zapytać w grupie na Facebooku "Ninja 400 Racers Worldwide", Jesse Norton tam się kręci, podobnie jak inni pracownicy i wielu ludzi, którzy by to zrobili.

Blokada AIS Użyłem zestawu TST, ponieważ mam standardowy ECU i uznałem, że unikanie CEL będzie przydatne. Pamiętam tylko, że podłączyłem jedną zaślepkę na airboxie.
Usunięcie zbiornika par paliwa Po prostu go usunąłem i użyłem zaślepki eliminacyjnej. Rurę ze zbiornika poprowadziłem do pojemnika przelewowego, a drugi port po prostu zaślepiłem śrubą i taśmą, ponieważ chodziło głównie o to, żeby z pamięci nie dopuścić do kurzu/brudu. Więc tak naprawdę zakryłem tylko jeden obszar.

Więc tak naprawdę nie wiem, do czego służy druga zaślepka, być może masz rację i była przeznaczona do zbiornika, ale osobiście uważam, że to otwór wentylacyjny, wolałbym go otworzyć.
 
Przepraszam, że się nad tym rozwodzę! Dostałem jedną małą nasadkę na złączkę T i jedną dużą na airbox. Czy używam drugiej małej nasadki do zatkania odpowietrznika zbiornika, który szedł do kanistra EVAP? Czy zostawić go otwartym? Czy druga mała nasadka jest zapasowa?
 
Przepraszam, że tak się nad tym rozwodzę! Mam jedną małą zaślepkę na trójniku i jedną dużą na airboksie. Czy używam drugiej małej zaślepki do zatkania odpowietrznika zbiornika, który szedł do kanistra EVAP? Czy zostawić go otwartym? Czy druga mała zaślepka jest zapasowa?

View attachment 23138
Wolę zostawić go otwartym. Prowadzę przewód z odpowietrznika do zbiornika, razem z przewodem przelewowym. Uważam, że lepiej, żeby odpowietrznik był otwarty i to świetnie u mnie działa :)
 
Przedni króciec po lewej stronie zbiornika paliwa to przelew zbiornika paliwa. Jeśli przepełnisz zbiornik, spłynie on przez niego bezpośrednio na ziemię.

Tylny króciec po lewej stronie zbiornika paliwa to odpowietrznik, który wchodzi do pochłaniacza węgla aktywnego, jeśli jest zamontowany. Jeśli nie ma pochłaniacza węgla aktywnego, wchodzi on do złącza (14069 "Odpowietrznik, zbiornik paliwa" ), który następnie trafia do ziemi.

Bez pochłaniacza węgla aktywnego.
Image

Pochłaniacz węgla aktywnego
Image
 
Większość zawodników po prostu zostawia je otwarte. Jeden to odpowietrznik, drugi to przelew, jeśli przepełnisz obszar korka.
Zazwyczaj prowadzi się je do butelek przelewowych, prawda? Może się mylę/może się różnić w zależności od motocykla, ale powiedziano mi, że przelew może dostać trochę miłości przy dużych kątach pochylenia z wystarczająco pełnym zbiornikiem.
Osobiście po prostu zachowałem wszystko, co było poprowadzone do dołu motocykla, i zamiast tego poprowadziłem je do butelki przelewowej. Więc to było:

  • Przelew płynu chłodniczego, bezpośrednio z chłodnicy do butelki przelewowej (bez OEM-owego przechowywania płynu). Butelka przelewowa zamontowana do ramy poniżej wylotu chłodnicy.
  • Przelew paliwa, do butelki przelewowej
  • Otwór wentylacyjny, po usunięciu parownika, bezpośrednio do butelki przelewowej, którą zamontowałem tam, gdzie wcześniej był parownik

Działa dobrze dla mnie, generalnie nic w nich nie ma, chyba że myję motocykl z podłączonymi rurkami.
 
101 - 120 of 124 Posts