Ninja 400 Riders Forum banner
21 - 40 of 1,582 Posts
^^ Zielony i biały jest świetny!

Miałem Ninję 250 SE z 2010 roku. Zielony i biały, ten sam schemat co ZX10 z tego samego roku. Świetny kolor, świetny motocykl!

To zabawne, że Kawi ukrywała pojemność silnika ninjette od 2008 roku. Chcieli, żeby motocykl wyglądał jak duży motocykl, więc nigdy nie pisali 250 ani 300 na nadwoziu. Teraz wydaje się, że uważają, że 400 to wystarczająco dużo, aby zostać zaakceptowanym w społeczności motocykli sportowych, więc umieszczają to tak duże jak niebo.
 
To jeden z moich ulubionych schematów kolorów Kawasaki. Lubię w nim trochę bieli. Uważałem, że 30. rocznica SE Ninja 300 również była zwycięzcą.

Image
Nie trafił do mojego lokalnego dealera, albo nie zauważyłem, że został sprowadzony do Ameryki Północnej. Zgadzam się z Tobą i Topazem, to bardzo ładny schemat kolorów, nawet czerwony na dole dobrze go akcentuje (czerwień była dodatkiem Motocardu czy została zainstalowana fabrycznie?). :clap:
 
To zabawne, Kawi ukrywał pojemność silnika ninjette od 2008 roku. Chcieli, żeby motocykl wyglądał jak duży motocykl, więc nigdy nie pisali 250 ani 300 na nadwoziu. Teraz wydają się myśleć, że 400 jest wystarczająco duże, aby zostać zaakceptowane w społeczności motocykli sportowych, więc umieścili to tak duże jak niebo.
Tak, też to zauważyłem. Myślę, że Kawasaki ogłasza, że ​​przewyższyli klasę największą pojemnością silnika. Niepotrzebne IMO.

... to bardzo ładna kolorystyka, nawet czerwień na dole dobrze ją akcentuje (czy czerwień była dodatkiem Motocard, czy została zainstalowana fabrycznie?).
Patrząc na obrazy Google, wszystkie inne modele z 2016 roku wydają się mieć czerwień. Śmieszne, jak odrobina czerwieni wydaje się odpowiednia na motocyklu wyścigowym. Właśnie zamówiłem zestaw dźwigni aftermarketowych do mojego motocykla i mogłem wybrać kolory, więc wybrałem czerwone regulatory na tytanowych dźwigniach, aby uzyskać ten sam efekt.
 
smallbored! Świetne zdjęcie...dobrze, że wyszedłeś, póki mogłeś! Nadal nie mogę się zdecydować na kolory! Szary jest bogaty w charakter i nieco powściągliwy...ale uwielbiam też zielony/czarny...ale nie doceniam dużego "400" z boku.
 
Kupiłem go tydzień temu, z zerowym przebiegiem. Zabrałem go do domu na przyczepie. Kosztował 4874 $ OTD z papierową tablicą rejestracyjną. Model ABS. Jeździłem nim po raz pierwszy dzisiaj.

Tył ma stylizację podobną do H2 (miałem H2):

Image


To samo dotyczy przedniej owiewki, małych skrzydeł:

Image


Oślepienie od słońca, ale teraz pokazuje 52 mile:

Image


Widok z boku:

Image


Jest już prawie dotarty dzisiaj, prędkość na 5. biegu:

Image


Mogę śmiało powiedzieć, że jest to znaczna poprawa w stosunku do 300. Oczywiście, jest w nim więcej prędkości do osiągnięcia, ale nie chciałem dzisiaj robić zbyt wielu szybkich przejazdów. Miałem wiele szybszych motocykli w ciągu 32 lat jazdy po ulicach, ale te mniejsze też bardzo lubię. :)
 
Warp 12! Dziękuję za podzielenie się zdjęciami i przemyśleniami na temat nowego motocykla. Wielka niespodzianka: przejście z H2 na N4. Rozumiem to. Motocyklowa wolność i radość mogą pochodzić z małych opakowań...
Nadal mam bardzo szybki 14R, jeśli się zanudzę. :smile: W każdym razie, od zeszłego poniedziałku przejechałem 245 mil na 400. Dzisiaj przejechałem 92 mile i odbyłem miłą przejażdżkę po okolicy.
Image
Cieszę się, że to duży skok z 300, ponieważ martwiłem się, że 600 byłoby lepszym rozwiązaniem, aby dalej wspomagać moje postępy w jeździe w litrach :D
Nadal mam zarówno 300, jak i 400:
Image
Miałem liczne 1000. Powiedziałbym, że uczysz się znacznie więcej o dobrej technice jazdy na mniejszych maszynach. Więc jesteś mądry, żeby zacząć od małego i wspinać się w górę, imo!
 
Uważam również, że mniejsze motocykle są bardziej zabawne, w rzeczywistości myślę, że mój 300 jest o wiele bardziej zabawny niż 400, chociaż 400 jest mądrzejszym wyborem = więcej mocy, lepsza ekonomia, abs i po prostu wygląda lepiej moim zdaniem. 300 to jednak fajny motocykl, zamieszczę nowe zdjęcia 400 z nowymi modyfikacjami, które mam :)
 
Oto mod, który planowałem od czasu ujawnienia 400. "Dosłownie zamówiłem folię do przyciemniania następnego dnia..." To przyciemnienie, gdy światła są wyłączone, dolna część reflektora wydaje się czarna, ale gdy światła są włączone, wydaje się normalna, prawie nie widać czerni :) Sprawia, że ​​rower wygląda na znacznie bardziej agresywny i niestandardowy
 
21 - 40 of 1,582 Posts