Ik ben dol op mijn nieuwe kleine Z400. Ik had een jaar geleden een Z300, verving die door een Versys 650 die te groot en te zwaar voor me bleek te zijn (hield wel van de kracht!), nu naar de 400 - zowat de perfecte balans tussen vermogen, gewicht en grootte voor mij.
Ik heb de Z nu een maand en heb tot nu toe toegevoegd:
Ik ben ook van plan om heel snel:
Ik heb ook elke veiligheidssticker van de fabrikant van de motorfiets verwijderd (zulke lelijke dingen), en heb de "400" stickers van de achterste kuipen verwijderd - ik haat cijfers op elke motorfiets; ze worden vervangen door "Z" stickers van Kawasaki (ik heb net een paar van de groene "Z"'s besteld, zoals op de bovenkant van de tank). Ik denk dat dat er geweldig uit zal zien.
Ik twijfel ook over het toevoegen van een tail-tidy (ik heb er een van de Z300 en zou hem gemakkelijk kunnen aanpassen). Het probleem is dat ik het uiterlijk van de achterkant eigenlijk wel mooi vind, EN ik kom hier in Thailand in het regenseizoen, dus zou ik ook een hugger moeten toevoegen, en die zijn gewoon niet zo sexy imho...
Wat heb jij met de jouwe gedaan? Wat vind je van mijn mods? :surprise:
Ik heb de Z nu een maand en heb tot nu toe toegevoegd:
- een Leo Vince slip-on (klinkt prachtig bij hoge toeren, maar een zacht gebrom bij stationair)
- voor- en achterspools
- radiatorbeschermer
- aluminium motorbeschermers
- tankpad en kniebeschermers (laag gemonteerd voor mijn 29" mini-benen...)
- groene velglint
- de lelijke witte plastic achterremvloeistofreservoir vervangen door een aftermarket "gerookte" versie
- wat schuim van de achterste helft van de zitting verwijderd om hem vlakker te maken en te voorkomen dat mijn ballen in de tank worden geduwd! Zo'n stomme standaardvorm; ik geloof dat hij precies hetzelfde is als de Ninja, waar hij veel meer zin heeft.
- de zinloze opbergruimte onder de zitting verwijderd en de Dremel gebruikt om een paar van de plastic "vinnen" te verwijderen om een bruikbare opbergruimte onder de zitting te creëren
- 1" risers toegevoegd om de ergonomie te verbeteren en het gewicht gemakkelijker van mijn polsen te halen
Ik ben ook van plan om heel snel:
- sliders toe te voegen (nu besteld)
- elektrisch: een telefoonhouder, USB-oplader, extra voorlichten en een luidere claxon installeren (allemaal in huis en zal heel snel gebeuren)
- een spatbordverlenger aan de voorkant toevoegen om mijn voeten droog en de motorfiets schoner te houden (in huis)
Ik heb ook elke veiligheidssticker van de fabrikant van de motorfiets verwijderd (zulke lelijke dingen), en heb de "400" stickers van de achterste kuipen verwijderd - ik haat cijfers op elke motorfiets; ze worden vervangen door "Z" stickers van Kawasaki (ik heb net een paar van de groene "Z"'s besteld, zoals op de bovenkant van de tank). Ik denk dat dat er geweldig uit zal zien.
Ik twijfel ook over het toevoegen van een tail-tidy (ik heb er een van de Z300 en zou hem gemakkelijk kunnen aanpassen). Het probleem is dat ik het uiterlijk van de achterkant eigenlijk wel mooi vind, EN ik kom hier in Thailand in het regenseizoen, dus zou ik ook een hugger moeten toevoegen, en die zijn gewoon niet zo sexy imho...
Wat heb jij met de jouwe gedaan? Wat vind je van mijn mods? :surprise: