Ninja 400 Riders Forum banner
141 - 160 of 1,582 Posts
Duidelijke tandwielafdekking en achterbeschermer toegevoegd, nieuwe ketting, nieuw lichtmetalen achtertandwiel en nieuw kleiner aangedreven voortandwiel 13t. Probleem was dat je bij de doorzichtige tandwielafdekking ook een verlengde shifter zou moeten kopen, anders past hij niet. Nou, ik heb gewoon mijn shifter omgedraaid zodat hij past, hoewel ik nu GP-schakelen heb haha, ik moet hieraan wennen.

Ook een klein filter erin haha

added clear sprocket cover and rear guard cover, new chain, new alloy rear sprocket and new smaller driven front sprocket 13t. Problem was with the clear sprocket cover you're suppose to also purchase a extended shifter other wise it wont fit..well I just flipped my shifter so it fits though Im now GP shifting haha gotta get used to this.

A little filter in there as well haha
Very trick mate. You may find u quite like the GP shift once you stop going the wrong way on the shifter ha ha. Will make for better 0-60 times.

What's the little filter?

heldere tandwieldeksel en achterspatborddeksel toegevoegd, nieuwe ketting, nieuw lichtmetalen achtertandwiel en nieuw kleiner aangedreven voortandwiel 13t. Probleem was dat je met de heldere tandwieldeksel ook een verlengde shifter moet kopen, anders past hij niet..nou, ik heb gewoon mijn shifter omgedraaid zodat hij past, hoewel ik nu GP-schakeling heb haha, moet hieraan wennen.

Image
Dat is een hete "kleine" 400......De 300 spiegels zien er veel beter uit dan de OEM 400.

Is dat een 160 achter?...Zo ja, hoe werkt het?

heldere tandwielkap en achterspatbord toegevoegd, nieuwe ketting, nieuw lichtmetalen achtertandwiel en een nieuw kleiner aangedreven voortandwiel van 13 tanden. Probleem was dat je met de heldere tandwielkap ook een verlengde shifter zou moeten kopen, anders past hij niet..nou, ik heb gewoon mijn shifter omgedraaid zodat hij past, hoewel ik nu GP-schakeling heb haha, ik moet hieraan wennen.

Image
Waar heb je je ketting vandaan? Kun je een link delen?

141 - 160 of 1,582 Posts