Deel alle of enkele foto's van je Kawasaki Ninja 400 met de community! :wink:
Very trick mate. You may find u quite like the GP shift once you stop going the wrong way on the shifter ha ha. Will make for better 0-60 times.added clear sprocket cover and rear guard cover, new chain, new alloy rear sprocket and new smaller driven front sprocket 13t. Problem was with the clear sprocket cover you're suppose to also purchase a extended shifter other wise it wont fit..well I just flipped my shifter so it fits though Im now GP shifting haha gotta get used to this.
A little filter in there as well haha
Dat is een hete "kleine" 400......De 300 spiegels zien er veel beter uit dan de OEM 400.heldere tandwieldeksel en achterspatborddeksel toegevoegd, nieuwe ketting, nieuw lichtmetalen achtertandwiel en nieuw kleiner aangedreven voortandwiel 13t. Probleem was dat je met de heldere tandwieldeksel ook een verlengde shifter moet kopen, anders past hij niet..nou, ik heb gewoon mijn shifter omgedraaid zodat hij past, hoewel ik nu GP-schakeling heb haha, moet hieraan wennen.
Ook een klein filter erin haha
![]()
meestal geeft een grotere bandenmaat een traag gevoel, maar bij deze voel ik daar niets van, de motor voelt eerder beter aanThats a hot "little" 400......The 300 mirrors look way better than the OEM 400.
Is that a 160 on the rear?...If so how is it working out?
Ziet er fantastisch uit op een winterochtend van 2 graden in het bewolkte Nieuw-Zeeland!
Waar heb je je ketting vandaan? Kun je een link delen?heldere tandwielkap en achterspatbord toegevoegd, nieuwe ketting, nieuw lichtmetalen achtertandwiel en een nieuw kleiner aangedreven voortandwiel van 13 tanden. Probleem was dat je met de heldere tandwielkap ook een verlengde shifter zou moeten kopen, anders past hij niet..nou, ik heb gewoon mijn shifter omgedraaid zodat hij past, hoewel ik nu GP-schakeling heb haha, ik moet hieraan wennen.
Ook een klein filter erin haha
![]()
https://www.ebay.com.au/itm/520H-O-...0-2013-2015/311612787617?ssPageName=STRK:MEBIDX:IT&_trksid=p2060353.m2749.l2649Waar heb je je ketting vandaan? Kun je een link delen?
Is er een kans dat je een foto kunt uploaden van hoe de motor er van achteren uitziet met die band?
Veel plezier daarbuiten en laat ons weten hoe het gaat en hoe je de motorfiets in de circuitomgeving vindt.klaar voor het circuit, enthousiast voor mijn eerste motordag op het circuit.