Deel alle of enkele foto's van je Kawasaki Ninja 400 met de community! :wink:
Je herinnerde me net aan een foto die ik vorig jaar met de H2 van de oude man bij het zout heb gemaakt. Ik ben er dol op!Groene kracht.
View attachment 14888
Ooo mijn...Je herinnerde me net aan een foto die ik vorig jaar met de H2 van de oude man bij het zout maakte. Ik ben er dol op!
View attachment 14902
Power rangers zijn heet! Matchen ook! 🔥🔥🔥Complimenten voor het hebben van een 3e accentkleur (Rood). Ik denk dat te veel mensen vasthouden aan het power ranger-thema (alle accessoires passen bij de hoofdkleur van hun fiets). Het ziet er goed uit, maar naar mijn mening te gebruikelijk.
Heb ik het trackday-verslag gemist of was er geen? 😄
Oh sorry Kiwi.......ja, ik ben eigenlijk ook op 11 juli geweest.........lol oops, sorry............ hier is een langzame sessie......ik ben traag, maar geniet er gewoon van om met de 400 op het circuit te zijn...... en ja sorry voor het geratel/gezoem...iets in de camera....moet uitzoeken wat precies. Het is een oude camera die ik al jaren heb (Contour), dus het kan op dit moment van alles zijnHeb ik het trackday-verslag gemist of was er geen? 😄
Vergeet niet dat ik momenteel mijn trackfix via jullie beleef!
Haha, inderdaad..mensen denken dat mijn ninja een 600 is 😆😆😆 Ik ben als nee, gewoon een langzame 400 😆😆Moet gewoon zeggen... onze Ninja's zijn geweldig. Serieus. Ik zie andere kleinere CC-fietsen en ze halen het niet met de stijl, imo. Jullie hebben geen idee hoeveel opmerkingen ik krijg over mijn fiets. Ik kan me alleen maar voorstellen dat diezelfde mensen naar deze site zouden komen om de 🔥 🔥 🔥 🔥 SERIEUS van alle anderen te zien.
Ben ik de enige of ziet de fiets er super klein uit? Als een Hot Wheels-auto.Het is een coole foto die ik gewoon wil delen 😁, deze foto is gemaakt 😁
ze hebben het zo gemaakt om grappig te zijn lolIt is just me or does the bike look super tiny. Like a hot wheels car.