Ninja 400 Riders Forum banner
921 - 940 of 1,582 Posts
Complimenten voor het hebben van een 3e accentkleur (rood). Ik denk dat te veel mensen vasthouden aan het power ranger-thema (alle accessoires passen bij de hoofdkleur van hun fiets). Het ziet er goed uit, maar naar mijn mening te gebruikelijk.

Complimenten voor het hebben van een 3e accentkleur (Rood). Ik denk dat te veel mensen vasthouden aan het power ranger-thema (alle accessoires passen bij de hoofdkleur van hun fiets). Het ziet er goed uit, maar naar mijn mening te gebruikelijk.
Power rangers zijn heet! Matchen ook! 🔥🔥🔥

Ik moet gewoon zeggen... onze Ninja's zijn geweldig. Serieus. Ik zie andere kleinere CC-fietsen en ze halen het qua stijl niet, imo. Jullie hebben geen idee hoeveel opmerkingen ik over mijn fiets krijg. Ik kan me alleen maar voorstellen als diezelfde mensen naar deze site zouden komen om de fietsen van alle anderen te zien 🔥 🔥 🔥 🔥 ECHT WAAR.

Heb ik het trackday-verslag gemist of was er geen? 😄
Vergeet niet dat ik momenteel mijn trackfix via jullie beleef!
Oh sorry Kiwi.......ja, ik ben eigenlijk ook op 11 juli geweest.........lol oops, sorry............ hier is een langzame sessie......ik ben traag, maar geniet er gewoon van om met de 400 op het circuit te zijn...... en ja sorry voor het geratel/gezoem...iets in de camera....moet uitzoeken wat precies. Het is een oude camera die ik al jaren heb (Contour), dus het kan op dit moment van alles zijn

Moet gewoon zeggen... onze Ninja's zijn geweldig. Serieus. Ik zie andere kleinere CC-fietsen en ze halen het niet met de stijl, imo. Jullie hebben geen idee hoeveel opmerkingen ik krijg over mijn fiets. Ik kan me alleen maar voorstellen dat diezelfde mensen naar deze site zouden komen om de 🔥 🔥 🔥 🔥 SERIEUS van alle anderen te zien.
Haha, inderdaad..mensen denken dat mijn ninja een 600 is 😆😆😆 Ik ben als nee, gewoon een langzame 400 😆😆

921 - 940 of 1,582 Posts