Ninja 400 Riders Forum banner
741 - 760 of 1,582 Posts
De Long Range Model 3 heeft een bereik van 320 mijl, dus ongeveer 250 mijl dagelijks bereik, dus vergelijkbaar met veel benzineauto's. Superchargers voegen 100 mijl toe in minder dan 15 minuten als je weinig hebt, maar je zou het niet nodig moeten hebben, tenzij je op reis bent. Het is het beste om een oplader te hebben waar je woont, dan behandel je hem als je mobiele telefoon en laad je hem 's nachts op als je thuis bent, zodat je in wezen elke dag de 250 mijl bereik hebt en nooit meer naar een tankstation hoeft (behalve voor je Ninja).
LEUK! Ik zal het haar zeker vertellen. Wat mij betreft, Tesla's zien er cool uit, maar ze hebben geen geluid! Ik moet gerommel hebben! :( Ik weet dat ik bijdraag aan de vervuiling... :plain::sad:

NICE! Ik zal het haar vertellen. Wat mij betreft, Tesla's zien er cool uit, maar ze hebben geen geluid! Ik moet rumble hebben! :( Ik weet dat ik bijdraag aan de vervuiling... :plain::sad:
Ik snap het :smile_big: Mijn N400 maakt serieus lawaai met het volledige Akra-systeem. Tesla's zijn absoluut geen rumble
o drama, als dagelijkse bestuurder is het geweldig, maar voor plezierig rondrijden niet zozeer.

Gebeurt met elk voertuig hier op de wegen als het sneeuwt en de wegen zijn gepekeld. Vandaag een flink stuk schoongemaakt, maar de doeken moeten nu gewassen worden, want ik kwam op het punt dat ik alleen maar vegen maakte. Toch veel beter dan al dat vastgevroren gespetter. Meestal vind ik een winter vol vuil op een motor niet erg - het laat zien dat ik de hele winter buiten ben geweest als de lente komt en alle 'squids' uit hun garages komen. Maar dit was gewoon teveel!

Heb je de koplampen van eBay gekocht?
Ze zijn van KT Moto (link hieronder), een echte aanrader. Ik heb een knop om de hoofd koplamp uit te schakelen en alleen de DRL (bovenste lamp) aan te laten. Ziet er zo stoer uit, waardoor iedereen kijkt!

Ze komen van KT Moto (link hieronder), een echte aanrader. Ik heb een knop om de koplamp uit te schakelen en alleen de DRL (bovenste lamp) aan te laten. Ziet er zo gaaf uit, zo, laat iedereen kijken!
Hoe was het installatieproces? Was de individuele DRL-functie (mogelijkheid om de koplamp uit te schakelen) inbegrepen of heb je dat zelf gedaan? Ziet er geweldig uit!

JEP... eindelijk mijn vriend zo ver gekregen om een foto van mij te maken met mijn spullen bij mijn fiets! Hoop dat jullie die opstelling leuk vinden! Dat geel wel!!! Het brengt het geel in de "400" op de fiets en de andere kleine graphics naar voren. Ik realiseerde me niet hoeveel geel er op onze '18 KRT's zit.
Image

Image

741 - 760 of 1,582 Posts