Cześć, próbowałem szukać tego pytania na forach, ale go nie znalazłem.
Mam problem, w którym nie mogę sprawić, by sprzęgło chwytało i prawidłowo się zazębiało.
Zdaję sobie sprawę, że specyfikacja OEM wynosi 2-3 mm. Problem polega na tym, że kiedy ustawiam luz sprzęgła (u góry) na 3 mm (używając suwmiarki), sprzęgło w pełni zazębia się na 1. biegu, bez dodawania gazu. Zmniejszenie tego pogarsza problem (jakoś jest luz, ale sprzęgło nie zazębia się w pełni przed tym czasem).
Nie wiem, jak to rozwiązać. Wydaje się to wykraczać poza regulację górnej i dolnej regulacji. Mogę wyregulować dół tak, aby w ogóle nie było luzu, cofnąć go, aby był luz, a następnie precyzyjnie wyregulować górę.
Niedawno dodałem sprężyny sprzęgła Norton, które, jak myślałem, pomogą w rozwiązaniu tego problemu, ale wydaje się, że tak się nie stało.
Podczas jazdy na 3-5 biegu wydaje się, że nie ma poślizgu, ale mam nadzieję, że tak jest, ponieważ sprężyny Norton wykonują swoją pracę i występuje jakiś inny problem.
Wydaje się błędne, że trzeba dodać tak dużo luzu, aby upewnić się, że sprzęgło zazębia się prawidłowo. Jeśli ktoś ma jakieś wskazówki/rzeczy, które mogę sprawdzić, aby zawęzić problem, byłbym bardzo wdzięczny.
Mam problem, w którym nie mogę sprawić, by sprzęgło chwytało i prawidłowo się zazębiało.
Zdaję sobie sprawę, że specyfikacja OEM wynosi 2-3 mm. Problem polega na tym, że kiedy ustawiam luz sprzęgła (u góry) na 3 mm (używając suwmiarki), sprzęgło w pełni zazębia się na 1. biegu, bez dodawania gazu. Zmniejszenie tego pogarsza problem (jakoś jest luz, ale sprzęgło nie zazębia się w pełni przed tym czasem).
Nie wiem, jak to rozwiązać. Wydaje się to wykraczać poza regulację górnej i dolnej regulacji. Mogę wyregulować dół tak, aby w ogóle nie było luzu, cofnąć go, aby był luz, a następnie precyzyjnie wyregulować górę.
Niedawno dodałem sprężyny sprzęgła Norton, które, jak myślałem, pomogą w rozwiązaniu tego problemu, ale wydaje się, że tak się nie stało.
Podczas jazdy na 3-5 biegu wydaje się, że nie ma poślizgu, ale mam nadzieję, że tak jest, ponieważ sprężyny Norton wykonują swoją pracę i występuje jakiś inny problem.
Wydaje się błędne, że trzeba dodać tak dużo luzu, aby upewnić się, że sprzęgło zazębia się prawidłowo. Jeśli ktoś ma jakieś wskazówki/rzeczy, które mogę sprawdzić, aby zawęzić problem, byłbym bardzo wdzięczny.